تابلوسازی تاوریژ

  • tablo.tavrizh@gmail.com
  • 09143149613

تبلیغات خلاق

 قدرت تبلیغات در دنیای امروز

 قدرت تبلیغات در دنیای امروز

برای اینکه بدانیم  قدرت تبلیغات در دنیای پیشرفته امروز بر کسب و کار تا چه حد موثر است، نیاز به بررسی آن داریم.

ما علاوه بر نصب تابلو سردربی که توجه ها را به سمت خود جذب کند حال این تابلو از جنس کامپوزیت چلنیوم  انواع آن و هر جنسی که میخواهد باشد، دنیا باید بفکر دیده شدن از راه های دیگر نیز باشیم.

دنیای تبلیغات دنیای عجیبیست. دنیایی مملو از پیام‌ها، فکرها و احساس‌ها. ما به هر جایی که برویم و هر جایی که نگاه می‌کنیم، با پیام‎های تبلیغ مواجه هستیم.

تبلیغات کاری کرده که نیازی نیست ما به خودمان فکر کنیم که چند وقت بعد، چه چیزی برای ما جذاب خواهد بود.

 

تبلیغات محیطی جذاب

ما باید راحت روی یک نیمکت بنشینیم و صاحبان کالا با تبلیغات خود به ما بگویید که چگونه زندگی کنیم، دنبال چه چیزی باشیم، چه چیزی بخوریم، خانه ما چه شکلی باشد، چگونه با مردم ارتباط داشته باشیم یا هر جنبه‌ای از زندگی که برای ما مهم است. این است قدرت تبلیغات.

قبول ندارید؟ حتماً می‌گویید نه من همه این امور را خودم کرده‌ام؛ اما من می‌گویم از مقاومت کردن دست بردارید، چون دقیقاً چیزی است که رخ داده است.حال می‌توان با یک مثال ثابت کرد.

چند سال قبل که فروشگاه‌های اینترنتی نبودند و شما به دنبال یک هدیه زیبا برای دوست خود می‌گشتید، چه می‌کردید؟

مغازه به مغازه می‌گشتید تا یک هدیه خاص پیدا کنید و هیچ اعتراضی هم نداشتید. تا اینکه یک عده آمدند و گفتند: ما فروشگاه اینترنتی داریم، بیایید، ببینید، مقایسه کنید، خسته هم نشوید.

یک روش جدید خرید معرفی کردند و سبک خرید شما تغییر نمود. شما هیچ‌وقت به این فکر نکرده بودید که فروشگاه های اینترنتی قرار است کار شما را راحت کنند، همین‌طور که الآن نمی‌دانید که تبلیغات قرار است در آینده شما را به کدام سمت  و سو ببرد.

بگذارید با یک مثال دیگرشک و شبهه‌ را از بین ببریم. قطعاً برایتان اتفاق افتاده که مثلاً دنبال یک کفش کتانی ساقدار باشید ولی از خرید که برگشتید، یک کفش راحتی پیاده‌روی خریده باشید. چرا؟ معلوم است. چون فروشنده شما را متقاعد کرد که این کفش برای شما مناسب‌تر و راحت‌تر است و در هوای گرم کارایی و دوام بیشتری دارد.

آیا با این مثال‌ها قانع شدید؟ بهتر است قانع شوید چون این تازه گوشه‌ای از دنیای تبلیغات بود. از این به بعد قرار است از این هم شگفت‌زده‌تر شوید.

تبلیغات نوشیدنی

 

تاثیرگذارترین تبلیغ چگونه شکل می‌گیرد؟

مشتریان همیشه به‌وسیله تبلیغات مختلف بمباران می‌شوند. مطمئن باشید که غیرممکن است، همه افراد به هر تبلیغی که جلوی رویشان باشد، توجه کنند. این‌قدر آگهی‌های تبلیغاتی زیاد شده‌است که مردم در بستن و توجه نکردن تبلیغاتی که به آن‌ها مربوط نیست، حرفه‌ای شده‌اند.

به مثال زیر خوب فکر کنید:

تصور کنید که در جاده در حال رانندگی هستید. در راه کلی بیلبورد تبلیغاتی وجود دارد که اصلاً به آن‌ها توجه نمی‌کنید؛ اما در همان شرایط اگر گرسنه باشید، رفتارتان کاملاً تغییر می‌کند.

وقتی گرسنه‌اید، شروع می‌کنید به جستجو کردن بیلبوردهای تبلیغاتی و تابلو اطراف جاده، تا ببینید که کجا یک رستوران خوب می‌توانید پیدا کنید. شما دیگر حواستان به بیلبوردهای تبلیغاتیست چون به آن نیاز دارید و در بین آن‌ها به دنبال چیزی می‌گردید که مشکلتان را حل نماید.

بهترین آگهی تبلیغات زمانی ارائه می‌شود که مشکلی وجود دارد و شرکت شما می‌تواند آن را حل کند چون در زمان نیاز، احتمال خرید مشتری خیلی بالاست.

خب تا اینجا شد یک تبلیغ خوب که در بهترین زمان و مکان ارائه می‌شود؛ اما یادتان هست که در بخش قبل گفتیم که تبلیغات گاهی بدون اینکه خودمان متوجه شویم، برای ما تعیین و تکلیف هم می‌کنند. این یعنی چه؟ یعنی خودش می‌گوید، تو امروز این مشکل و این نیاز را داری و خودش هم راه‌حل را ارائه می‌دهد. این‌ داستان را به وفور در تبلیغات تلویزیونی و ویدئویی دیده‌اید؛ به‌خصوص وقتی قصد دارند محصول جدیدی ارائه دهند.

مثلاً، در آگهی تبلیغاتی خود می‌گویند: امروزه به دلیل زندگی در خانه‌های آپارتمانی و کمبود نور آفتاب، 80 درصد مردم کمبود ویتامین D دارند و به احتمال زیاد در آینده به پوکی استخوان دچار می‌شوند. ما این ویتامین را به محصولاتمان اضافه کردیم (ایجاد نیاز و راه‌حل).

شما نه به این موضوع فکر کرده بودید و نه به دنبال چنین محصولی بوده‌اید اما حالا شد یکی از دغدغه‌های شما. پس نکته دوم تبلیغات هم مشخص شد.

یک تبلیغ خوب می‌گوید ما به چه چیزی نیاز داریم، قبل از اینکه ما به آن فکر کنیم. یک زندگی ایده‌آل‌تر، بدن ایده‌آل، سلامتی بیشتر و راحتی بیشتر و خیلی چیزهای دیگر.

 

حال با دانستن ضرورت و قدرت تبلیغات در دنیای امروز کسب و کار، به ضرورت نصب تابلو ها و بیلبوردهای تبلیغاتی بیشتر پی برده و با بگارگیری روش های هوشمندانه، جذب مشتری بیشتری خواهید نمود.

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام تابلوسازی تابلو تاوریژ روی کلیک کنید. »

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام تابلو تاوریژ

شبکه های اجتماعی ما

کسب اطلاعات بیشتر

tablo.tavrizh@gmail.com

تبریز کمربندی میانی

تابلو تاوریژ

تلگرام و واتساپ تابلو تاوریژ

09362591833