تابلوسازی تاوریژ

  • tablo.tavrizh@gmail.com
  • 09143149613

تابلو تبلیغاتی چلنیوم

انواع تابلو چلنیوم

انواع تابلو چلنیوم

یکی از ابزارهای اصلی در حوزه تبلیغات و بازاریابی تابلوهای تبلیغاتی می باشند که صاحبان مشاغل برای معرفی و شناسایی برند خود اقدام به ساخت تابلو تبلیغاتی می نمایند و براساس نوع نیاز، مکان و بودجه، تابلو مغازه یا تابلو سردرفروشگاه خود را سفارش می دهند.

یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی که مورد استقبال مردم قرار گرفته است تابلو چلنیوم می باشد.

اگر هنگام عبور از پیاده روها به سر در مغازه ها نگاه کنید، تابلوهایی نورانی با حروف برجسته را می بینید که به عنوان تابلو درسردرب نصب شده اند وجلب توجه می نمایند. تابلوی چلنیوم زیبایی خیره کننده ای دارد و می تواند هر بیننده ای را به خود جذب کند .

تابلو چلنیوم بر اساس نوع متریال کاربردی ، نحوه نورپردازی ورعایت اصول ساخت و طراحی، به انواع متعددی تقسیم می شود که عبارتند از :

تابلو چلنیوم ساده:

از ساده ترین و قدیمی ترین روش ساخت تابلو حروف برجسته چلنیوم می باشد و از پلکسی گلاس با لبه های چلنیوم در رنگ های مختلف  تشکیل می شود.

 

تابلو چلنیوم دوبل :

این تابلوهمانند تابلو چلنیوم ساده است و فرق آن دو این است که از یک لایه پلکسی اضافی در ساخت آن استفاده می کنند ، استفاده از پلکسی گلاس در دو رنگ مختلف سبب نمای دید بهتری میشود و در نتیجه زیبایی تابلوسر درب بیشتر می شود . البته هیچ محدودیتی برای پلکسی در تعداد آنها و رنگ ها وجود ندارد و همه چیز بستگی به سفارش و سلیقه مشتری دارد .

 

تابلو چلنیوم الماسی

تابلو چلنیوم الماسی :

یکی از انواع اجرای تابلوهای چلنیوم در صنعت تابلوسازی تابلو چلنیوم الماسی(تابلو پانچ) می باشد.  این تابلوها در طرح های متنوعی همچون تابلو چلنیوم دوبل طلایی الماسی ، تابلو دوبل الماسی ، تابلو رینگی پلکسی الماسی و تابلو چلنیوم ستاره ای ساخته می شوند.انعکاس نور الماسی شکل تابلو و وجود پانچ های نوری روی سطح حروف برجسته باعث زیبایی چشمگیر این تابلوی تبلیغاتی می شود. برای روشنایی دراین نوع تابلوی تبلیغاتی از بلوک های SMD استفاده می شود. درهنگام ساخت تابلو چلنیوم پانچ، تابلوساز براساس نوع سفارش مشتری، به وسیله دستگاه برش لیزر بر روی پلکسی برش هایی در فاصله های مشخص ایجاد می شود که باعث شکست نور خواهد شد و به صورت اشکال هندسی دلخواه با چشم برخورد می کند.

برای انتخاب نوع تابلو چلنیوم الماسی لازم است  به مشخصاتی از قبیل نور محیط و ارتفاع سر در از سطح زمین توجه شود. ارتفاع استاندارد برای ساخت تابلو چلنیوم دوبل الماسی ۳ تا ۵ متر می باشد اما اگر ارتفاع بیش از این اندازه بود، لازم است اندازه حروف و قطر لبه ها را بیشتر در نظر گرفته شود. برای ساخت این نوع تابلوها از پلکسی با ضخامت ۳ میلی متر به بالا استفاده می شود. این تابلوها در شب دید و جلوه زیباتری را از خود به نمایش می گذارند. در تابلوهای حروف برجسته الماسی تنها از حروف برجسته استفاده نمی شود و می توانیم از تابلو استیل یا نئون پلاستیک یا ترکیبی از آنها هم استفاده کنیم .

تابلو چلنیوم کریستال :

ساخت تابلو کریستال ، یکی دیگر از روش های تبلیغات مدرن در صنعت تابلوسازی است که در ساخت این مدل از حروف چلنیوم، از پلکسی گلاس شیشه ای و دانه های کریستال استفاده میشود .

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم لبه پانچ :

در این روش طرح بر روی لبه چلنیوم ساخته می شود که انواع مختلفی دارد و بیشتر برای مکان هایی که درخشش نوراهمیت دارد استفاده میشود، چلنیوم لبه پانچ نیز درطرح های متعدد همچون چلنیوم پانچ ، چلنیوم طرح آجری، چلنیوم ساید، چلنیوم پانچ طرح گل ،  در رنگ های طلایی و نقره ای عرضه می شوند .در این روش پیشنهاد میشود که براساس ساخت تابلو از حروف برجسته با قطرهای بزرگتر استفاده شود تا جلوه و نمای بیشتری را نشان دهد.

تابلو چلنیوم RGB :

این تابلو ها از پلکسی سفید ساخته شده و از هفت رنگ برای ساخت آن استفاده میشود.

تابلو چلنیوم فول کالر :

این تابلو بر اساس متریال گوناگون همانند تابلو چلنیوم ساده اجرا می شود و به دلیل استفاده از برد کنترل مخصوص قابلیت نمایش تعداد رنگ های متنوعی را داراست .

تابلو چلنیوم ویستا

تابلو چلنیوم طلایی :

این تابلو به خاطر داشتن لبه های طلایی رنگ این نام را به خود اختصاص داده است . لایه رویی تابلو چلنیوم طلایی از جنس پلکسی گلاس می باشد که این تابلو را در برابر شرایط جوی مقاوم می نماید . ضخامت  لبه تابلو چلینوم طلایی حداقل ۹ سانتی متر است و بسته به نوع سفارش مشتریان متغیر می باشد. برای ساخت این تابلو نیاز به ورق پلکسی ، PVC ، لامپ های SMD و منبع تغذیه داریم .

 

اشتراک گذاری :

قسمت دیدگاه بسته شده است.

اینستاگرام تابلو تاوریژ

شبکه های اجتماعی ما

کسب اطلاعات بیشتر

tablo.tavrizh@gmail.com

تبریز کمربندی میانی

تابلو تاوریژ

تلگرام و واتساپ تابلو تاوریژ

09362591833