تابلوسازی تاوریژ

  • tablo.tavrizh@gmail.com
  • 09143149613

چگونگی انتخاب تابلو متناسب با کسب و کار

چگونگی انتخاب تابلو متناسب با کسب و کار

انتخاب تابلو در دنیای امروزی از اصلی ترین گام های راه اندازی کسب و کار به شمار می رود زیرا هر کسب و کار برای معرفی خدمات خود به مشتریانبه تبلیغات در تمامی بسترها نیازمند است که بسیاری از صاحبان مشاغل از نکات انتخاب تابلو متناسب با کسب و کار خود آگاهی کافی ندارد.

امروزه در صنعت تابلوسازی ، تابلوها در انواع و اقسام گوناگون متناسب با شغل موردنظر و سلیقه صاحبان کسب و کار ساخته می شود.

انواع تابلوهای تبلیغاتی

با پیشرفت تکنولوژی ، تابلو سردر مغازه ها با طرح ها و رنگ های متنوع ساخته می شوند.وجود تابلوهای تبلیغاتی موجب رونق کسب و کار شده است.از مهم ترین نکات در انتخاب تابلو ، شناخت انواع تابلوهای تبلیغاتی و ویژگی های آن هاست زیرا هر کدام از انواع تابلوهای تبلیغاتی برای یکی از مشاغل مناسب بوده و هیچ عنوان نمی توان از یک تابلو برای تمامی آن ها استفاده کرد.

  • تابلو چلنیوم

از مشهورترین تابلوهای تبلیغاتی است که در طیف وسیعی از اماکن از جمله رستوران ها ، مغازه ها ، بانک ها و مجتمع های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.این تابلوها دارای رنگ بندی متنوع بوده و بدلیل استفاده از حروف برجسته برروی آن ها ، به تابلوهای حروف برجسته نیز شناخته می شوند.

  • تابلو پلاستیکی

تابلوهای پلاستیکی شباهت بسیار زیادی به تابلوهای چلنیوم داشته و تنها تفاوت آن ها ، جنس حروف برجسته می باشد.حروف تابلو پلاستیکی ، همان طور که از اسم آن ا مشخص است به وسیله پلاستیک ساخته می شوند.از معایب این تابلوها می توان به فاقد لبه بودن حروف اشاره نمود که این امر سبب عدم خوانایی تابلو از کنار می شود.در حالت کلی تابلوهای پلاستیکی عمر کمتری نسبت به تابلوهای چلنیوم دارند.

  • تابلو فلزی

این نوع از تابلوها که ازورق های فولادی ساخته شدهو حروف به صورت برجسته برروی زمینه قرار می گیرند.این تابلوهای فلزی بدلیل قادر نبودن فلز جهت عبور نور از آن بهتر است در مکان هایی ک نیازبه نوردهی تابلو نیست به طور مثال در داخل مجتمع های مسکونی و اداری مورد استفاده بگیرد.

  • تابلو استیل

تابلوهایی می باشند که از جذابیت ظاهری بالایی برخوردارند.این نوع از تابلوها بدلیل مقاومتی که دارند در تمامی اقلیم ها قابل استفاده می باشند.برای نورپردازی این تابلوها از هالوژن یا SMD استفاده می شود

  • تابلو چوبی

.نوعی از تابلوها با زمینه های از جنس چوب تولید شده که اززیبایی و جذابیت خاصی برخوردار هستند.از معایب این نوع از تابلوها می توان به عدم استفاده آن ها در اقلیم های مرطوب اشاره نمود.

نکات مهم در انتخاب تابلو

  • نوع تابلو

امروزه در صنعت تابلوسازی ، انواع تابلوهای تبلیغاتی در مدل ها و جنس های مختلف طراحی و تولید می شوند.

  • عنوان تابلو

عنوان تابلو باید معرف خدمات شما باشد یعنی تصاویر یا نوشته های کوتاهی انتخاب شوند که باعث جلب توجه مخاطب و ماندگاریدر ذهن می شود.

  • طرح تابلو

طرح تابلو در جذب متری تاثیر بسزاییدارد بنابراین طرح تابلو باید به گونه ای انتخاب شود که مخاطب در یک نگاه پیام آن را دریافت نماید.

ابعاد تابلو

از دیگر نکات قابل توجه در انتخاب تابلو آ ابعاد تابلو می باشد که اندازه آن باید متناسب با محل نصب و نوع کسب و کار انتخاب شود.

  • محل نصب تابلو

محل نصب تابلو در جذب مشتری و فروش بیشتر کمک شایانی خواهد داشت زیرا نصب تابلو در ارتفاع بالا یا خیلی پایین ، می تواند روند معرفی و جذب مشتری را با اختلال مواجه کند بنابراین مناسب ترین محل برای نصب تابلو ، سردر مغازه می باشد.

  • اقلیم

همانطور که قبلا گفتیم تابلوها با انواع جنس ها و متریال های گوناگون تولید می شوند و بدلیل نصب ان ها در محیط بیرون ، باید جنسی انتخاب شود که با شرایط آب و هوایی محل کسب و کار سازگار باشد.

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام تابلو تاوریژ روی کلیک کنید. »

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام تابلو تاوریژ

شبکه های اجتماعی ما

کسب اطلاعات بیشتر

tablo.tavrizh@gmail.com

تبریز کمربندی میانی

تابلو تاوریژ

تلگرام و واتساپ تابلو تاوریژ

09362591833