تابلوسازی تاوریژ

  • tablo.tavrizh@gmail.com
  • 09143149613

تابلو برجسته

اصطلاح قطر قلم چیست

اصطلاح قطر قلم چیست

نخستین اصطلاحی که می خواهیم به آن بپردازیم و شاید برای شما هم آشنا باشد و در تعیین قیمت تابلو تبلیغاتی نیز این اصطلاح بسیار حائز اهمیت و مطرح است و ممکن است برای شما یک سوال باشد که :

یکی از مسائل بسیار مهم در تعیین قیمت تابلو چلنیوم ، قیمت تابلو نئون پلاستیک ، قیمت تابلو روان ، قیمت تابلو ترموود ، قیمت تابلو استیل و همچینین سایر تابلوهای تبلیغاتی همین قطر قلم می باشد .

قطر قلم شامل فاصله داخلی یک حرف درج شده در تابلوی تبلیغاتی، شامل کلیه زوایای چپ و راست و بالا و پایین می باشد .

قطر قلم حروف برجسته مندرج در تابلو تبلیغاتی هر چقدر که بیشتر باشد سبب افزایش مصرف متریال های کاربردی نظیر رول چلنیوم ، پلکسی ، پی وی سی ، لامپ های ال ای دی و … می شود، به همین دلیل یکی از عوامل تعیین کننده قیمت تابلو تبلیغاتی است .

 

تابلو حروف چلنیوم

 

برای مثال اگر قطر قلم حروف برجسته چلنیوم 20 سانتیمتر باشد میزان ورق مصرفی پلکسی 100 سانتی متر خواهد شد و هر چه این قطر بیشتر شود میزان مصرف ورق افزایش پیدا خواهد کرد .

هر چه به قطر قلم افزوده شود نیاز به استفاده از لامپ های ال ای دی که تامین کننده نور تابلوی تبلیغاتی است افزایش می یابد و هر چه این لامپ ها بیشتر شوند نیاز به منبع تغذیه قوی تری می باشد.

و برای زیرسازی کار هم می توان از ورق های پی وی سی ، ورق کامپوزیت و یا ترموود یا هر نوع متریال زمینه دلخواه مشتری استفاده نمود که باز هم افزایش قطر قلم سبب افزایش متراژ مورد نیاز برای زیرسازی این حروف برجسته خواهد شد .

در ساخت تابلو چلنیوم نیاز به رول چلنیوم می باشد که متراژ ، رنگ  و ضخامت رول چلنیوم تعیین کننده قیمت آن بوده و هر چه حروف بزرگتر ساخته شوند نیاز به رول بیشتری دارند .

تابلو فلزی یا تابلوهای استیل نیز با افزایش قطر حروف نیاز به مصرف بیشتری از  ورق استیل یا فلز دارند که سبب افزایش قیمت خواهد شد .

ساخت تابلو ترکیبی با متریال های متعدد نیز اینچنین است یعنی هر متریال بر اساس متراژ و قیمت خود محاسبه می شود .

 

طلا

تابلوسازی تاوریژ قبل از ساخت تابلو همه این قیمت ها را توسط نرم افزارهای طراحی ،محاسبه کرده

و با مشتریان در میان می گذارد و با مشاوره رایگان ، راهنمایی های لازم را جهت انتخاب راحت مشتریان ارائه نموده و قیمت جداگانه تمام قسمت های تابلو را برای مشتریان آنالیز و تحلیل می نماید تا برای مشتریان هیچ سوال و ابهامی وجود نداشته باشد.

به طور کل قیمت یک تابلوی تبلیغاتی بر مبنای متریال های کاربردی که در متن فوق به آنها اشاره شده است و همچنین متر محیط سنجیده خواهد شد .

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام تابلو تاوریژ روی کلیک کنید. »

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام تابلو تاوریژ

شبکه های اجتماعی ما

کسب اطلاعات بیشتر

tablo.tavrizh@gmail.com

تبریز کمربندی میانی

تابلو تاوریژ

تلگرام و واتساپ تابلو تاوریژ

09362591833